Hitelvonal:0670 216 90 03

Autóhitel ügyintézés menete

Autóhitel ügyintézés menete:

  • Ajánlatkérés
  • Autóhitel igényléshez szükséges dokumentum másolatok eljuttatása hozzánk , e-mailen,postán keresztül (vagy személyesen )
  • Hitelbírálat
  • Állapotfelmérés (finanszírozótól függően)
  • Okmányirodai ügyintézés – banki opció bejegyzése
  • Elszámolás a hitelösszeggel

Az autó hitel igényléshez szükséges dokumentumok:

Magánszemély esetében:

  • Személyi igazolvány, lakcímkártya, vagy útlevél
  • Jogosítvány
  • Adókártya
  • Forgalmi engedély

Alkalmazott esetében hivatalos munkáltatói igazolás, vagy utolsó 2 havi bankszámlakivonat (amennyiben a munkabér átutalása egyértelműen látszik rajta)

Nyugdíjas esetében nyugdíjas igazolvány, és  utolsó nyugdíjszelvény vagy bankszámlakivonatok.

Egyéni vállalkozók esetében vállalkozói igazolvány és APEH jövedelemigazolás

Cégek esetében:

  • Aláírási címpéldány
  • Cégkivonat
  • 2 utolsó év rövidített mérlege és aktuális főkönyvi kivonat
  • Aláíró személy személyes iratai
E havi ajándékunk

Igényeljen hitelt nálunk és kapjon értékes ajándékokat!


Nézze meg e-havi ajándékainkat: KATT IDE


gps

Copyright 2009-2010 Hitel és jelzálog! Minden jog fenntartva!