Hitelvonal:0670 216 90 03

Bank vagy hitelközvetítő? Melyik a jobb, ha hitelt akarunk?

Bank vagy hitelközvetítő? Melyik a jobb, ha hitelt akarunk?

Mit tehet, aki tudni akarja, hogy számára melyik a legkedvezőbb megoldás, és jó eséllyel hozzá is akar jutni? Meg kell ismernie minél több bank hitelajánlatát, ezeket illeszteni kell saját hitelcéljához, meg kell ismernie a buktatókat,vagy keres valakit aki ehhez ért.. Ez a hitelközvetítő, azok közül is a bank függetlenközvetítő.

A független közvetítő több bankkal áll szerződésben, és azok ajánlatai közül ma már jogszabályi előírás, hogy az ügyfél számára kimutatottan a legkedvezőbbet ajánlja, és ezért akár kártérítési felelősséggeltartozik..

Akik meglévő hitelükkel kapcsolatban kívánják megismerni mozgásterüket, és először hitelező bankjukat keresik fel, beszűkítik saját lehetőségeiket. Kedvezőbb eredményt érhetnek el, ha először hitelközvetítőt keresnek. Ne mulasszák el bankjuk felkeresését, onnan is kérjenek ajánlatot és meglátják melyik lesz a jobb ajánlat!
Az is előfordulhat  ,hogy a hitelközvetítő ugyanazt  azt a bank ajánlatát fogja ajánlani melynél jelenleg is van a hitelünk .Ez akkor fordulhat elő,ha szerencsésen választottunk anno mikor felvettük a hitelünket. Célszerű ebben az estben is a hitelközvetítőre bízni az ügyintézést hadd fáradozzon a hitelközvetítő helyettünk járja ki ő a rögös utat nekünk ,(a hitelközvetítőt megfizetik ezért önt nem ),és mi csak a szerződés aláírásakor kell, hogy befáradjunk a bankba.
MIT  TUD A BANK?!

Logikus, hogy minden bank a saját termékei közül fog ajánlani, azok közül is azt, amelyik számára a legelőnyösebb, a legkevesebb ügyintézési idővel a legtöbb hasznot hozza. Ha az ügyfél érdekei nem azonosak a bankéval – márpedig ez nyilvánvaló –, akkor az ajánlat a bank számára lesz a legkedvezőbb, nem az ügyfélnek, és nem várható el más bank kedvezőbb lehetőségeinek ismertetése.

Gyakori, hogy az ügyfél hitelkérelmét a bank apró félreértés, formális ütközés, vagy könnyen elkerülhető ok miatt utasítja el. A bankok hitelbírálati rendszere nem arra épül, hogy az ügyfelet hitelhez segítse, hanem hogy a benyújtott kérelem alapján elbírálja, kaphat-e hitelt, vagy sem.
Azt is tudni kell, hogy az érdeklődő adatait a bank minden esetben nyilvántartásba veszi, ezért elutasítás után akkor sem kap az adott banknál hitelt a kérelmező, ha előző sikertelen próbálkozása nélkül egyébként kaphatott volna.

Bármelyik megoldást is választja valaki, nagyon fontos, hogy a döntés mindig az ügyfélé, azt nem háríthatja át sem a bankra, sem a közvetítőre, és a következmények is az ügyfelet terhelik.

Összefoglalva, a hitelcél megfogalmazása és a döntés átháríthatatlanul az ügyfél feladata, felelőssége. A hitel megszerzéséhez igénybe vehet külső segítséget, és ha azt közvetítővel végezteti, az eredmény esélye javul.

Jelzáloghitelt igényelne, vagy  meglévő hitelét szeretné kiváltani, kérem hívja hitelvonalunkat, vagy töltse ki online ajánlatkérő adatlapunkat és kérje díjmentesen és személyre szabottan jelzáloghitel szakértőink ajánlatát.

.

E havi ajándékunk

Igényeljen hitelt nálunk és kapjon értékes ajándékokat!


Nézze meg e-havi ajándékainkat: KATT IDE


gps

Copyright 2009-2010 Hitel és jelzálog! Minden jog fenntartva!