Autóhitel ügyintézés menete
Autóhitel ügyintézés menete:
- Ajánlatkérés
- Autóhitel igényléshez szükséges dokumentum másolatok eljuttatása hozzánk , e-mailen,postán keresztül (vagy személyesen )
- Hitelbírálat
- Állapotfelmérés (finanszírozótól függően)
- Okmányirodai ügyintézés – banki opció bejegyzése
- Elszámolás a hitelösszeggel
Az autó hitel igényléshez szükséges dokumentumok:
Magánszemély esetében:
- Személyi igazolvány, lakcímkártya, vagy útlevél
- Jogosítvány
- Adókártya
- Forgalmi engedély
Alkalmazott esetében hivatalos munkáltatói igazolás, vagy utolsó 2 havi bankszámlakivonat (amennyiben a munkabér átutalása egyértelműen látszik rajta)
Nyugdíjas esetében nyugdíjas igazolvány, és utolsó nyugdíjszelvény vagy bankszámlakivonatok.
Egyéni vállalkozók esetében vállalkozói igazolvány és APEH jövedelemigazolás
Cégek esetében:
- Aláírási címpéldány
- Cégkivonat
- 2 utolsó év rövidített mérlege és aktuális főkönyvi kivonat
- Aláíró személy személyes iratai